دانلود فایل پاورپوینت مدیریت ورزشی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت ورزشی

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است.2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها می باشد و در فایل اصلی این پاورپوینت به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.3-این فایل ضمانت دارد و اگر نکاتی که در متن میبینید تطابق نداشته باشد پول شما بهتون بر میگرده .

مشخصات فایل : تعداد اسلاید : 14دسته بندی فایل : مدیریت حجم فایل : 101KB قیمت فایل پاورپوینت: 12000تومان فایل قابلیت ویرایش دارد.انینیشن های زیبایی دارد آماده چاپ و ارائه درسی می باشد .قابلیت جستجو دارد. فرمت فایل : ppt

بخشی از فایل :
اسلاید 1 :اشتراك‌گذاری دانش در سازمان‌ها دانش امروزه به عنوان مهمترین منبع استراتژیك سازمانی در نظر گرفته می‌شود و مدیریت این دانش برای موفقیت سازمانی حیاتی است اگر سازمان بخواهد از دانشی كه دارد استفاده كند و آنرا سرمایه ساز كند باید بداند كه چگونه دانش ایجاد می‌شود، به اشتراك‌ گذاشته می‌شود و در داخل سازمان استفاده می گردد.دانش در سطوح مختلف وجود دارد و به اشتراک گذاشته می شود اشتراك‌گذاری دانش امری ضروری برای ایجاد دانش، یادگیری سازمانی و موفقیت عملكرد است.
اسلاید2 : روش: 1- تجزیه و تحلیل ایده های رشته‌های گوناگون2- توجه خاص  به زمینه‌های مشترك بین منابع گوناگون3- ترکیب عوامل كلیدی مرتبط با اشتراك‌گذاری دانش4- تاکید بر جذب ایدههای غالب5- اجتماع همه ایده‌ها در یك كل برای ایجاد روش جامع‌تر به منظور درك بهتر اشتراك‌گذاری دانش در سازمان.
اسلاید3 : دانش در سازمان‌ها دانش در زمینه سازمانی تمایل به فازی بودن در ماهیت دارد و تنگاتنگ افرادی است كه آنرا دارند و تلاش‌ها را برای تعریف اندازه‌‌گیری و  مدیریتش به چالش می اندازد و معانی گوناگونی دارد. داونپورت و پروساك دانش را اینگونه تعریف می‌كنند:     تركیب سیالی از تجربه‌ها، ارزش‌ها، اطلاعات مربوطه و بصورت ماهرانه منسجم كه چارچوبی برای سنجش و قالب‌بندی تجربه و اطلاعات جدید را فراهم می‌كند. دانش از ذهن یادگیرنده سرچشمه گرفته و در آنجا به كار می‌رود.نوناکا و تاکوچی:فرآیند پویای انسانی در جهت انطباق باورهای شخصی با واقعیات
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 3490 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:101 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: