پاورپوینت مشورت مدرسه مبنا

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
دانلود فایل پاورپوینت مشورت مدرسه مبنا

 بخشی از فایل :
اسلاید 1 :مقدمه مشورت مدرسه مبنا برای ان دسته از کارکنان مدرسه است که در نظامهای اموزشی با معلمان ، دانش اموزان  والدین و مدیران کار می کنند. به احتمال زیاد مشاوران و روانشناسان مدرسه این نقش را بر عهده دارند. هر چهار گروه یاد شده، خدماتی را انتظار دارند و مشورت وسیله ی موثری برای رفع نیازهای انان است.
اسلاید2 : تاریخچه مشورت مدرسه مبنا:
اسلاید3 : -دائرتی سرچشمه و شروع انچه مدرسه مبنا نامیده می شود به دهه 1920 می داند.              -رخدادهای دهه 1950 باعث شد مشورت به عنوان بخشی از وظیفه  مشاور  مورد استفاده قرار گیرد. - 1954 کنفرانس تایر پیشرو اصلی انجمن ملی روانشناسان مدرسه بود. - 1957 شوروی یک موشک به هوا پرتاب کرد.  در این زمان سرمایه ی زیادی روانه اموزش و پرورش امریکا شد .هدف ایجاد دانش بیشتر و بهتر برای پرتاب ماهواره های بیشتر بود.
اسلاید4 : -1963 نشریه ای برای مشاوران مدارس بوجود امد. - 1968 فاست اهمیت روابط خانواده و والدین در  یادگیری دانش اموزان و همچنی اهمیت رابطه معلم و مدیران بر یاد گیری دانش اموزان بیان کرد. -1975 تصویب قانون 94- 142 به استفاده از مشورت مدرسه مبنا برای دانش اموزان با نیاز های خاص پرداخته شد. -1990 توجه رو به رشد به مشورت در زمینه اموزشی و مدرسه با توجه به گستردگی فرهنگها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2971 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:692 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: